perjantai 30. tammikuuta 2015

Do you wanna build a snowman?

Tsuhjuu, sain alotettua mun termpaperin! Eli sen kuolemalta tuntuneen tekstin/tutkielman sille yhelle kurssille. Ylitin itteni ja tein myös jotain mitä ajattelin, ettei mun tarvis koko vaihdon aikana tehä. Marssin kirjastoon, ihmettelin semmosen vartin että mites nää vaatekaapit nyt oikeen toimii, kerta siis kirjastoon ei saa viedä takkeja eikä laukkuja koska logiikka. Mutta siis lainasin sieltä kirjastosta myös kirjoja. Se oli se isoin juttu tässä. Oikeen kolme kappaletta tota termpaperia varten, ja oon niitä jo vähän lukenukki. Vaikuttaa itseasiassa yllättävän mielenkiintosilta. Oon loppujen lopuks aika tyytyväinen että aloin kirjottamaan tota tekstiä. Mun aiheena on miscommunications between men and women - ja mä koen jo oppineeni tosi paljon kaikenlaista hyödyllistä elämää varten. Tosin oon vielä tyytyväinen, koska kirjotan vasta johdantoa. Katotaan sitte ku pitää alkaa kirjottaa kaikista oikeista asioista. Mut aika reipas olo silti, kerta olin niinku niiiiiiiin lähellä etten luovuttanu tota kurssia. Nyt musta tuntuu siltä, että saatan jopa saada semmosen tekstin aikaan, että pääsen läpiki siitä.

Pics - so it did happen
Mitäs muuta. Tää viikko on ollu aika lepposa. Tiistaina tehtiin pizzaa ite ja kerrottiin tosi hyviä vitsejä. Keskiviikkona mulla oli enkun kurssille puhe, joka toimitti niinku kokeen virkaa, ja se meni mun mielestä aikalailla nappiin. Keskiviikko ja torstai meni muuten sit aikalailla chillaillessa vaan. Mut tänään sit Iina teki korvapuusteja ja kutsu meitä porukalla niitä syömään. Omnomnomm, ne oli valtavan hyviä. Kardemummaki oli löytyny kaupasta! (mun avustuksella tietenki). Sitte, vähä tässä ny alkaa Suomi-mode mennä päälle pikkuhiljaa, tänään kirjotin mun vuokrasopimuksen, eli kämppä on nyt satavarma. Enkä mä malta odottaa, että pääsen piiitkänpitkän ajan jälkeen kaivamaan kaikki mun ihan ikiomat tavarat esille ja myös sisustamaan ja laittamaan ihan omaa kotia, missä ei oo kenenkään muun ihmisen tavaroita. Kyllä sitä voi olla tommosesta onnellinen. Niinjoo muute. Täällä sato tänää lunta. Ekaa kertaa sillee ihan kunnolla, vaikka se kyllä näyttää jo aika hyvin alottaneen sulamisen.



Söin ainaki kolme noita pullia. Onneks pian pääsee Suomeen niin loppuu tää lihominenki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti