sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Lazy weekend

Tänä viikonloppuna on kyllä ollu aika saamaton olo. Tai no, oon mä ny jonki verra aikasekski saanu, mutta silti tuntuu niinku ei ois tehny yhtään mitään. Eilen sain sen verran sitä termpaperia kirjotettua, että nyt mulla on yksi (1) kokonainen sivu tekstiä, hurraa!.... Jaaaaa, siihen se sitte jäiki. No, sain mä myös tokavipan luentopäiväkirjamerkinnän kirjotettua ja saksan läksyt tehtyä. Mut kuitenki, ois voinu vähä ahkerammin toho termpaperiin paneutua. Tää loput kaks viikkoa tulee muute varmaa sitte blogis oleen tätä, että oon tosi sori siitä.

Eilinen lauantai oli kyllä kaikessa lepposuudessaan tosi kiva. Meillä oli semmone deitti-ilta Iinan ja Sarin kans. Ekana käytiin luistelemassa täällä Hildesheimissa. Oikeen yks julkinen tekojää tossa keskustassa ;) Vuokrattiin sieltä luistimet ja sitte muksujen ja teinien sekaan. Ne luistimet oli iha ylioudot, ne oli hokkareiden ja rullaluistimien joku sekotus. Mä oon mun mielestä ollu joskus iha hyvä luistelemaan, mutta en kyllä ollu noilla luistimilla, ja tolla jäällä ja sillä ihmismäärällä. Ainaki viis kertaa joku mini-ihminen ninjas ja kaatu x-asentoon mun eteen. Ei meikäläisen luistelutaidoilla semmoseen ainakaan sekunnissa reagoida. No mut, oli se hauskaa silti pitkästä aikaa. Tuli vähä hinku kaivaa ne kaunoluistimet kotona kaapista ja suunnata jäälle. Luistelun jälkee juotiin Glühweinit (jee, saa joulunki jälkeen!) ja sit käytiin syömässä. Päätettiin ilta viel elokuviin, käytiin kattomassa ihanan Till Schweigerin uusin leffa, Honig im Kopf. Se ei kyllä ollu mikään valtaisan hyvä. Kerto Alzheimeriin sairastuneesta ukista. Se oli iha jees, mutta siitä ois voinu leikata esim. tunnin pois. Se oli nimittäin tooooosi pitkä. Mutta sai siinä katella Schweigeria, which is nice.


Tänään oonki si vaa ollu. Tai en, kävin juoksemassa aamulla ja oon tosiaa noita koulujuttuja tehny, mut periaattees en juuri kauheesti. Eiku, pakkasin mä ekat kamat! Jotenki tota rojua (vaatteita) on kertyny täällä kummasti, ni ettei matkalaukku repee liitoksistaan ja ryanair lyö mulle mitään tonnin ekstramaksuja lisäkiloista, nii aattelin lähettää postipaketin Suomeen. Aattelin et lähetän semmosen 10kg:n paketin, mutta ihmeellistä kyllä, tossa on jo kaikki ja vähä enemmänki mitä olin aatellu ja se ei mun mittailujen mukaan oo ees viittä kiloa. No, ehkei se haittaa, voin sitte lähettää mun lempishampoota ja -hoitoainettaki Suomeen. Tssssh. Oon kyllä aika varma et sit ku alan todellisuudessa tota matkalaukkua pakkaamaan niin tulee hätä käteen, vaikka nyt tuntuu siltä että ihan hyvinhä noi mahtuu.... No, får se.


Huomenna alkaaki sitte jo viimene viikko luentojen osalta. Hurjaa. Vaikka välillä on tuntunu tiettyjen kurssien kohalla, etteikö tää niinku ikinä lopu, nii silti sitä vaa taas huomaa kuinka nopeesti aika on menny. Justhan mä vasta palasin joululomalta, justhan mä vasta tulin tänne ylipäätään. What? Ny alkaa sitte varmaan tää vaihe. Alan nyt sitte kauheen kaiholla varmaan kirjottamaan tänne. Vuorotellen termpaperin kanssa pään hakkaamista seinään ja pretzeleiden suolasuutta mun huulilla. Iha normaalia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti