tiistai 6. tammikuuta 2015

Sananen saksalaisista miehistä

Mä oon niinku ihan for cereal hämilläni siitä millasia saksalaiset miehet on. Ne saattaa lähestyä ihan missä vaan ja ihan millon vaan. Ekan kerran koin tämmösen hämmentävän lähestymisen ollessani ruokakaupassa. En muista kerroinko tästä sillon, muistaakseni en ja jos kerroin niin kerron nyt uudestaan! Olin siis tossa lähikaupassa ja siellä tuli joku miespuolinen henkilö kysymään multa jotaki mistä en saanu mitään selvää. Luulin että se ei löytäny jotain. Mutta sitten se vaihto englantiin ja esitteli ittensä ja kertoi mulle että mä oon tosi kaunis. Siinä vaiheessa mulle vähä valkeni että eiiii tässä nyt ehkä neuvoa kyseltykään. No se pyysi mua drinksuille, mut kieltäydyin hienovarasesti kutsusta.

Toinen hämmentävä lähestyminen tapahtui uudenvuoden jälkeen. Sain uudenvuodenpäivänä jostain aivan oudosta saksalaisesta numerosta viestin että hei, sä katosit tosi aikasin, mulla olis ollu muutama kysymys Suomesta ku haluisin matkustaa sinne ja että hän oli se joka liitty meidän seuraan iha loppuillasta. Mulla ei tässä vaiheessa ollu mitään käryä kuka koko ihminen oli. No sanoin että se voi kysyä niitä kysymyksiä multa nyt. Meni hetki ja se vastasi että hehe, se oli bluffia, halusin vaan varmistaa että nähään vielä. Tjahas. Selvis sitten myöhemmin että se tosiaan liitty meidän seuraan ku mentiin sinne isoihin juhliin ja meidät oli esitelty siellä.

Tänään sitte tapahtu kyllä ihan kaiken kruunaava juttu. Yritin käydä zumbaamassa, mutta se oli peruttu. Olin siinä sitte kotimatkalla ja kävelin yhen kaupan ohi. Sieltä singahti yks nuorimies mun perään ja kertoi että "tää on varmaan vähän outoa, mutta näin ku kävelit tosta ohi ja sä näytit jotenki niin tosi kivalta että mun oli pakko tulla juttelemaan sulle". Anteeks mitä. Siinä mä sitte seisoin ihan hölmistyneenä ja olin vaan että jaajaa.


Mä en tiä yrittääkö Saksa kertoa mulle että hei älä mee vielä vai mitä täällä tapahtuu, mutta siitä oon ihan satavarma että mitään tommosta ei vois ikinä käydä Suomessa. No ehkä toi keskimmäinen, mutta nää kaks muuta. Mulle ei oo ainakaan ikinä tapahtunu. Ja nää kaks viimesintä miespuolista ihmistä oli vielä kaiken lisäks ihan suht viehättäviä nuoria miehiä eikä mitään painajaisia. Mutta ei kenenkään nimi oo vielä ollu Hans-Helmut. Paha tilanne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti