torstai 1. tammikuuta 2015

2015 and back in Deutschland

Joululoma oli tosi kiva, Suomi oli tosi ihana ja ihmiset on vaan parasta. Oli niin kiva nähä kaikkia, mutta toisaalta vähä rankkaaki, koska joutu toistamiseen sanoon taas hyvästejä, mä vihaan niitä. Vaikka tässä ny ei enää kauaks aikaa tultu takas nii silti.. Mut oli ainaki kivaa. Sää suosi, koska oli paljon lunta ja kylmä. Just sitä mitä Suomelta odotinki! Ja nyt ei enää ahdista se lopullinen kotiinpaluukaa niin paljoa, ku taitaa olla kämppä jo tiedossa ja töihinki ne ehkä odottaa mua takas. Se on kiva tunne.




Tiistaina sitte palasin Saksanmaalle muutaman mutkan kautta. Tai no en nyt niinkään mutkan kautta, mutta kotimatka oli iha hanurista. Se lento lähti vaikka kuinka paljo myöhässä, ja oli sitte Saksassaki luonnollisesti myöhässä. Tuli ihan helkutinmoinen kiire junaan, juoksin niin kovaa että sain melkeen sydänkohtauksen. Ehdin kyllä just ja just junaan. Sitte hakemaan yks postipaketti ja matkalla näin ku yks auto ajo yhen mummon kumoon. Järkytyin aika paljo. Sitte ruokakauppaan iha maailman nälkäsimpänä ja siellä ei ollu mitään mitä olin ajatellu ostaa. Kaikki vastusti. Mut sitte pääsin pakastepizzan kans kotiin ja sai alkaa henkisesti valmistautua uudenvuodenaattoon.

Olin mun kämppiksen ja sen kavereiden kans ottamassa uutta vuotta vastaan Hannoverissa. Eka aloteltiin yhen mimmin poikaystävän luona ja meillä oli ruokaa aivan mahottomasti siellä. Oli aika jännää ku en tuntenu niistä ihmisistä ketään etukäteen, paitsi siis mun kämppiksen tietysti. Ne tyypit vaikutti aluks aika paljo sisäänpäin lämpiäviltä, mutta kyllä se siitä sitte ja ne kaikki paljastu tosi mukaviks ihmisiks. Oli kivaa. Sitte mentiin joihinki tosi isoihin kemuihin, jotka oli jossai areenassa tms. ja siellä oli hurjan paljon ihmisiä ja hyvä meininki. Aamulla meinas vähän tukkaan sattua, mutta semmosta se on ku on jo näin vanhaki ja kaikkee.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti