perjantai 9. tammikuuta 2015

Loppukauden pelisuunnitelma

Tässä on taas iha rytinällä lähteny arki käyntiin. Luennot alko taas ja pitäs olla kirjottamassa jo vaikka ja mitä. Ja mä päätin sitte reissata. Mä en oikeesti tiiä yhtään missä mun kiinnostuskiikarit on tohon opiskeluun. Pari semmosta juttua on, joita on ollu tosi kiva tehä. Yks esitelmä stereotypioista sosiaalisessa mediassa on ollu hulvaton ku saanu vaa ettiä 9gagista kaikkia hauskoja kuvia. Enkun ääntämisen kurssille pitää valmistella yks puhe tms. ja sitäki on ollu iha hauskaa ettiä. Mutta toi filosofian luentopäiväkirja... Mä oon ihan varma et oon tehny sen aivan tosi väärin. Pitää kirjottaa kyllä nimen perään sit Erasmus-student sillee lihavoituna ja caps lock päällä. Ehkä mulle annetaan armoa edes, kerta lisäpisteitä ei herunu. Vaikka tekis mieli niitäki mieli vielä kinua lisää, koska ohan toi nyt mulle huomattavasti työläämpää ku niille jotka saa sen tehä omalla äidinkielellään.

Koska blogitekstit on tylsiä ilman kuvia, niin lisään näitä mun esitelmälöydöksiä tänne
Tehtiin tossa jo itseasiassa sunnuntaina Iinan kans kunnon pelisuunnitelmat mun loppuajaks. Pitää käyttää aika niinku tosi tehokkaasti. Tänä viikonloppuna mennään Kölniin. Ens viikolla Amsterdamiin. Sitte sen jälkee äiti tulee mulle kylään! Kuun vika viikonloppu on viel vähä auki, mut ehkä sen voi käyttää kouluhommiin ja yleiseen pörräämiseen. Sitte tuleeki mun synttäriviikonloppu ja sillon ois ideana lähtee Berliiniin. Ja sit mun vipana viikonloppuna meidän pitää pitää juhlat. Sitte alkaaki jo lähtö lähenemään. Aika on menny niin tosi nopeesti. Eihän tässä oo enää mitään jäljellä. Sitte jos tästä ei joku osannu tulkita, niin paluu Suomeen olis jo 19.pvä helmikuuta, niin ehtii saada vähä sielläki päässä asioita kuntoon ennenku alkaa työt. Siellä muuten myös odottelee iha huisi kämppä, seki varmistu tällä viikolla. Huh, paljo huojentuneempi olo palata. Vaikka hirvittää että millähä rahalla meinasin sisustaa sen kämpän.


Mä yritin tänään käydä shoppailemassa, mutta huomasin etten oikee osaa. Sitä on tullu jotenki ylipihiks. Mikä on tosi hyvä, ottaen huomioon edellisen kappaleen viimesen lauseen. Mutta kuitenki, tääl ois iha hurjasti kaikkia alennusmyyntejä mut nääh, en mä vaan osaa! Ehkä mä vakuuttelen itelleni, et säästelen siihe, et pääsen taas vähä sinne outletteihin ostamaan kaikkee siistiä. Koska onhan se ton matkalaukunki painon kannalta iha positiivista jos ei ihan kokoaikaa ostelis kaikkee. Ja ainiinjoo. Ei saatu lippuja Bayern Münchenin peliin :'( Manuel Neuer jää ihan näkemättä. Mun sydän särky vähäsen. Mut mun pitäs olla jo ehkä nukkumassa koska se juna lähtee huomenna tosi aikasin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti