perjantai 19. joulukuuta 2014

it's christmas!

.. almost! Mulla ainaki iha just. Tää viikko meni vähä ohi. Oli aika paljo kaikkee ja on vaa ootellu et no joko saa mennä hä. Mulla oli tos mun iha viimesellä luennolla eilen myös semmone referaatti, jota jännitin iha hulluna jostain syystä ja tein sitä iha paniikis alkuviikon. Mut se tosiaan oli eile ja meni hyvi ja nyt on helppo hengittää.

Ton stressaamisen ohella ehin tehäkki paljo kaikkee. Tiistaina käytiin mun kämppiksen kans Göttingissä treffaamassa jotain sen kaveria. Mutta nyt mulle paljastu se joulumarkkinoiden merkitys saksalaisille. Ei ne mee sinne katteleen kaikkia kojuja. Ne menee sinne vaan lätisemään ja juomaan sitä Glühweinia. Hienoa. Olisin kyl ehkä halunnu kattoo vähä ympärilleniki siel markkinoilla, mutta no, oha niitä ny tässä nähty.

Keskiviikkona meillä oli vähä hauska enkun tunti. Syötii herkkuja ja laulettiin joululauluja ja juteltiin joulusta. Se on kyllä muutenki maailman rennoin kurssi. Yhellä tunnilla katottii vaa Monty Python -pätkiä youtubesta. Käytii myös syömässä tyttöporukalla yhessä aivan maailman parhaassa ravintolassa. Eilen sitte kävin vielä myös mun buddyn kans kattomassa saksalaisen version love actuallysta, eli alles ist Liebe. Se oli aika symppis, ja tuli hyvä mieli. Vaikkei siinä ollu Till Schweigeria.


Tänään pitäs vielä käydä tuolla joulumarkkinoilla juomas viimeset Glühweinit ja ostaas pari pientä lahjajuttua vielä. Sitte vähä päikkäreitä ja valvomaan! Nuo junat ja kaikki muutki kulkee lauantaisin sen verran huonommin, että meidän pitää lähteä tästä mun luota viimestään puol viis. Nii ei siinä oo enää mitää järkeä ees nukkua, nii koitetaa sitte Iinan kans valvoo tää yö (se lentää siis mun kaa samalla koneella). Meillä on kaikkee kivaa onneks suunniteltuna! Tehää vähä kaakaota schokolöffelin avulla (suklaalusikka) ja katotaa joululeffaa ja tommosta. Eiköhä tästä hyvä tuu. Ja sitte huomenna tähän aikaan lentelenki jo kohti Suomea!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti