perjantai 6. helmikuuta 2015

Melkein täydellinen viikko

LUENNOT OHI!! Se on tosi hurraa. Huomenna lähetään kukonlaulun aikaan Berliiniin juhlimaan mun synttäreitä. Seki on vallan hurraa. Täytän sata vuotta, mutta ei se haittaa, alan hyväksyä tän vanhenemisen. Sain luentopäiväkirjan valmiiks. Hurraa sillekki. Ja termpaper edistyy, mennään jo sivun numero viisi alussa, vaikka Herra Schilk kielsi tekemestä about kaiken mitä oon ikinä oppinu tekstin asettelusta. Puolet on siis jo tehty! Hurraahurraa. Sain myös kuulla, että pääsen muuttamaan jo sinä samana viikonloppuna ku tuun takas Suomeen. Megahurraa! Ja pääsen heti sitsaamaan seuraavalla viikolla sit siitä. En voi enää sanoa hurraa, mutta JEE. Eikö kuulkaa kuulostakki kaikki hyvältä?

NO. Kaikki on tosi jees, paitsi että mun luottokortin tiedot pääty jotenki jollekki liimanhaistelijanettipokerinpelaajahipille. Satuin laittamaan eilen mun Suomen sim-kortin puhelimeen ja sinne oli tullu viesti mun pankista, että hei, sun luottokortilta on menny tämmönen 550e maksu nettipokeriin, että mietittiin vähä et ooks iha tosissas. NO EN. Sitä sitte soittelemaan ja selvittelemään. Jouduin sulkemaan mun koko pankki-/luottokortin, että kiva pikku nakki. Onneks mulla on myös se saksalainen pankkikortti ja siellä ihan riittävästi rahaa, ettei ny mitään suurta vahinkoa päässy sinänsä tapahtumaan, vaikka toi on musta ihan superinhottavaa. Siitä piti tehä sit semmonen reklamaatio, ettei mun sit tarvis maksaa tota summaa, ja ei kyllä ollu aikomuksenakaan maksaa. Mutta, ne kyllä sano, että tuskin siinä mitään ongelmaa tulee, koska ne oli itekkin ollu pankista muhun päin yhteydessä.


No mutta, se siitä. Niin muuten, ne kaikki kuvat mitkä poistin vahingossa mun puhelimesta, tai luulin poistaneeni, niin ilmesty nyt jotenki yhtäkkiä takasin. Tekniikka on tosi mystistä. Ei ne ny musta tolla sim-kortillakaan voinu olla, koska oon käyttäny sitä tosi harvoin täällä? Mut siihen se varmaan jotenki liitty. Melkosta, mutta sillekki hurraa. Ja niin ku mulla on huomenna ne synttärit, niin oikeen sheivasin jalat ja lakkasin kynnet sen kunniaks. Luotan myös Berliiniin taas, että vaikka ois kuinka paskaa, niin Berliini on silti aina ihana. Niiiiin, siks mun pitäski ehkä jo olla nukkumassa. Ihan pian, oon täs ny jotenki nii tärissy, että oon unohtanu syödä iltapalanki.


Malla 25v. on siinä vähä lakannu kyntensä vaaleenpunasiks. Niissä on myös glitteriä. Mut aion laittaa mun ihanan, upouuden, Amsterdamista tuodun Hilfigerin mekon huomenna päälle sitte iltameininkeihin, ja noi sopii sen kaa. Että niin. Huijasin, on mulla ikäkriisi, en oo yhtään sinut tän asian kans. Apua mä oon vanha. Mutta ei kerrota kellekkään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti